Friday, August 13, 2010

Happy Trailers To Deathtrap's London Revival


Happy Trailers To Deathtrap's London Revival

Why don't more theatrical productions on both sides of the pond follow the lead of the Matthew Warchus-helmed upcoming London revival of Ira Levin's Deathtrap?

I love the fact that they've produced a pretty slick little trailer (above), along with two more to tout the comedic thriller starring the estimable Simon Russell Beale opposite Jonathan Groff in his West End debut. The cast also includes the redoubtable Estelle Parsons, along with Claire Skinner and Terry Beaver.

This first London revival of Deathtrap begins performances at the Noël Coward Theatre on August 21, with its first night (opening night) slated for September 7. With so much talent assembled for this production, along with tickets on sale through January 22, 2011, I'm mighty tempted to make the journey back to U.K. later this fall just to see this show.

This is Steve On Broadway (SOB).


In keeping with the new Federal Trade Commission (FTC) regulations that unfairly discriminate against bloggers, who are now required by law to disclose when they have received anything of value they might write about, please note that I have received nothing of value in exchange for this post.

Labels: , , , , , , , ,

8 Comments:

At 14 August, 2010, Blogger marcus said...

This looks better than a lot of stuff coming to movie theaters.

 
At 20 August, 2010, Anonymous Anonymous said...

大陸包二奶問題對台商家庭是一種重大衝擊,
在台灣抓姦的困難度原本就很高,何況是大陸抓姦
於是許多人面對丈夫包二奶卻由於大陸抓姦的困難重重而遲遲不敢大陸抓姦
專業私家偵探協助您解決大陸抓姦問題,
熟悉內地法律、豐沛人脈關係,能夠協助您成功大陸抓姦

 
At 20 August, 2010, Anonymous Anonymous said...

入行多年,很多人一聽我是個女子偵探,總難免好奇的詢問。
其實會當起女子偵探也是誤打誤撞;
當初老公外遇我求助無門,找上徵信社,
但是面對男性徵信人員,許多話總難以啟齒。
後來我離婚了,卻當了女子偵探
因為我知道很多人面對女子偵探總是會比較安心;
每當聽見客戶的委屈,我總想起當初的自己,
能夠幫客戶解決問題,很多時候真的不僅僅是成就感而已,
更多了助人的快樂。現在我也有了論及婚嫁的男友,
他也很贊成我女子偵探的工作,現在我不僅更有自信,
也更懂得如何保鮮即將到來的婚姻生活!

 
At 20 August, 2010, Anonymous Anonymous said...

男人有了外遇,但是他不想離婚
外遇情人面前,他可以享受著年輕戀愛般的美好
在回歸家庭時刻,他可以享受著老婆對他無微不至的照顧
在同事朋友面前,他可以享受著眾人對他的忌妒與羨慕
男人有了外遇,但是他不想離婚,他只想自私的擁有一切

 
At 20 August, 2010, Anonymous Anonymous said...

讓我們為您解決外遇蒐證問題;
我們有經驗豐富的外遇蒐證人員,
並且配有先進科技器材可以即時外遇蒐證
加上認真負責的態度,
每個外遇蒐證委託都會徹底跟蹤蒐證!
誠信、專業、保密,是我們的辦案原則,
把您外遇蒐證的需求安心的交給我們!

 
At 20 August, 2010, Anonymous Anonymous said...

專業外遇調查服務,為您查清伴侶行蹤、第三者背景,
專業外遇調查給您詳實的答案!
您或許忙碌的分身乏術無法自行外遇調查
外遇調查的問題交給我們;
您所想要知道的,讓我們專業外遇調查服務徹底調查清楚!

 
At 20 August, 2010, Anonymous Anonymous said...

你想要離婚,卻不顧多年夫妻的情份。
我知道,是因為你有了外遇。
你寧願把錢滿足她所有慾望,卻不願意多給贍養費!
難道真的要抓姦你才會付出你所應該付出的?
其實我真的不願意去抓姦的,我不願意看到她占據屬於我的位置,
然而如果不抓姦,我就無法拿到我應得的權益!
或許是想要報復吧,或許真的心灰了,
或許我想要看看被抓姦的你們驚慌失措的面孔,
我鼓起了勇氣,打了徵信社的電話:我要抓姦

 
At 20 August, 2010, Anonymous Anonymous said...

曾經你也愛她的一切,如今卻因為有了婚外情,一切都變成了缺點。
婚外情甜蜜嗎?
因為少了柴米油鹽的破壞,所以婚外情份外浪漫!
婚外情有趣嗎?
因為時間極其寶貴不夠深刻了解對方,所以婚外情份外新鮮!

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

Technorati blog directory Blog Directory & Search engine
Visitor Map

Powered by FeedBurner